Usein kysytyt kysymykset

Haluatko vastauksia? Tarkista onko kysymyksesi tällä sivulla.

Miten voimme auttaa?

FAQ

Toimitukset

Mikä on tilausten toimitusaika?

Jos muuta ei ole mainittu, tuotteet tehdään 1-3 työpäivässä tilaushetkestä. Näinollen toimitusaika on n. 3-5 työpäivää tilauksesta.

Tarjoatteko nopeampaa toimitusta?

Ajankohdasta riippuen, voimme mahdollisesti tarjota pikatoimituksen tuotteille. Jos tilaus on menossa lahjaksi ja tarvitsette sen pikaisesti, ole yhteydessä meihin (sähköpostilla tai whatsappillaennen tilausta.

Millä yhtiöllä toimitatte, voinko seurata tilaustani?

Toimitamme tilauksia Matkahuollolla tai Postilla. Matkahuollon ja Postin tilauksista saatte seurantalinkin sähköpostilla.

Pääkaupunkiseudulla toimitamme kotiintoimituksia myös itse, joissa toimitusaika sovitaan tekstiviestitse etukäteen.

Myyntipisteet

Onko teillä myymälää tai jälleenmyyjiä?

Nensa on verkkokauppa, meillä ei myöskään ole jälleenmyyjiä.

Tilaukset

Voinko muuttaa tilaustani?

Voit muuttaa tilaustasi jos emme ole aloittaneet valmistamista. Voi olla että tilaustasi valmistellaan jo. Laita heti viestiä (sähköpostilla tai whatsappilla), niin selvitetään tilanne. 

Tilaukseni saapui, mutta se on väärä tai se on vaurioitunut kuljetuksessa?

Pyydämme teitä laittamaan kuvan paketista ja tuotteesta (sähköpostilla tai whatsappilla)Jos teille on tullut väärä tuote, niin lähetämme teille uuden oikean tuotteen. Jos esimerkiksi kehys on vaurioitunut, voimme myös lähettää pelkän kehyksen.

Tuotteet

Miten ja missä tuotteet tehdään?

Tuotteet valmistellaan, painetaan, kehystetään ja pakataan Helsingissä. 

Haluaisin hieman erilaisen tuotteen. Kartan omasta paikasta tai erilaiset kehykset. Onnistuuko?

Voi olla että onnistuu, tosi mielellään kyllä tehdään jos pystytään! Laita meille heti viesti (sähköpostilla tai whatsappilla) ja kerro mitä tarvitset. 

Ota yhteyttä

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ei se mitään, autamme mielellämme!